Opiekun tej kategorii
opiekun

Kategorie

Opiekun tej kategorii
opiekun

Często zadawane pytania (FAQ)

Jak długo będę czekał na moje zamówienie?

Regulaminowy czas realizacji zamówienia wynosi do 5 dni roboczych, jednak większość paczek wysyłanych jest wcześniej, po około 1-3 dniach roboczych od momentu złożenia zamówienia lub wpłynięcia przelewu na nasze konto. Zamówienia złożone po 17.30, w weekendy oraz święta, będą realizowane od następnego dnia roboczego. Produkty, których czas realizacji jest dłuższy niż regulaminowy, mają to zaznaczone w opisie.

Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Za zamówienie można zapłacić przelewem online za pośrednictwem serwisu TPay, gotówką przy odbiorze lub przelewem na konto bankowe. W przypadku zamówień płatnych przelewem realizacja rozpoczyna się po zaksięgowaniu przelewu na konto. Jeśli zamawiasz paczkę, która będzie dostarczona za pośrednictwem firmy kurierskiej to koszt pobrania gotówki wynosi 4,5zł. Więcej na temat sposobów płatności dostępnych w sklepie przeczytasz tutaj: sposoby płatności

W jaki sposób są dostarczane zamówienia?

Zamówienia są dostarczane za pośrednictwem firmy kurierskiej, naszego własnego transportu lub można je odebrać samodzielnie w magazynie - więcej informacji na ten temat jest dostępnych tutaj.

Jak wygląda dostawa paczek transportem własnym sklepu?

Paczki naszym własnym transportem są rozwożone wyłącznie na terenie administracyjnych granic miasta Poznania,  Swarzędza, Lubonia, Suchego Lasu, Plewisk, Skórzewa, Komornik, Zalasewa, Wir, Koziegłów, Dąbrówki, Garbów. Zamówienia doręczane są w godzinach popołudniowych, między 17.30 a 22 w dni powszednie. Przyjazd każdorazowo potwierdzamy telefonicznie, umawiając się na co najmniej godzinny przedział czasowy. Godzina dostawy jest uzależniona od liczby zamówień, a także od planu trasy na dany dzień.

Chcę anulować zamówienie lub coś w nim zmienić, jak mogę tego dokonać?

Anulowanie oraz wszelkie zmiany w zamówieniach odbywają się za pośrednictwem pracowników sklepu. Skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.

Chcę samodzielnie odebrać zamówienie, kiedy mogę po nie przyjść?

Zamówienia składane z opcją odbioru osobistego mogą być odebrane po otrzymaniu maila z informacją, że paczka jest przygotowana. Każdy użytkownik serwisu otrzymuje dwa maile: jeden potwierdzający złożenie zamówienia i drugi – zawiadamiający o możliwości odbioru. Jeśli nie otrzymałeś takiego maila znaczy to, że zamówienie jest jeszcze przygotowywane. Status zamówienia można też sprawdzić w panelu Moje zwierzakowo po zalogowaniu się na stronie sklepu. W magazynie możliwa jest jedynie płatność gotówką, oczywiście możesz też zapłacić wcześniej, np. przelewem. Odbiór zamówień: ul. Diamentowa 4, Suchy Las, pon.-pt. 9:30-17:30.

Czy muszę składać zamówienie przez internet?

Tak, nasz sklep prowadzi sprzedaż wyłącznie za pośrednictwem internetu. W magazynie nie prowadzimy sprzedaży produktów, co pozwala nam sprawniej i szybciej realizować zamówienia. Możesz złożyć zamówienie internetowo lub telefonicznie.

Na jakim etapie realizacji jest moje zamówienie, czy mój przelew dotarł?

W każdej chwili możesz sprawdzić, co aktualnie dzieje się z Twoim zamówieniem, czy pieniądze zostały zaksięgowane na konto, itp. Wszystkie dane dotyczące zamówienia znajdują się w panelu Moje zwierzakowo dostępnym dla każdego zalogowanego użytkownika.

Ile kosztuje dostawa?

W naszym sklepie możesz wybrać wiele różnych form dostawy zamówienia; więcej o sposobach dostawy i związanych z nimi kosztach przeczytasz cennik dostawy

Okazało się, że nikogo nie będzie w domu w umówionym czasie dostawy, co mam zrobić?

W przypadku paczek doręczanych transportem własnym sklepu, dostawa jest umawiana telefonicznie. W przypadku, gdy okaże się, że nikt nie może odebrać przesyłki prosimy o kontakt. Jeśli nie zastaniemy nikogo w domu o umówionej godzinie, za ponowną dostawę doliczamy 5zł (Poznań) lub 10zł (pozostałe miejscowości), niezależnie od wartości zamówienia.

Mieszkam niedaleko miejscowości objętych dostawą transportem własnym sklepu, ale nie na ich terenie, jaką formę dostawy mam wybrać?

Dostawy transportem własnym odbywają się wyłącznie na terenie administracyjnych granic Poznania,  Swarzędza, Lubonia, Suchego Lasu, Plewisk, Skórzewa, Komornik, Zalasewa, Wir, Koziegłów, Dąbrówki, Garbów. Wszystkie adresy położone poza tymi miejscowościami są objęte dostawą firmą kurierską lub pocztą. Niewykluczone, że w przyszłości obszar objęty transportem własnym ulegnie rozszerzeniu. Niestety obecnie ze względów logistycznych nie jest to możliwe.

Towar został uszkodzony w transporcie co mam zrobić?

Niestety nieodłącznym elementem handlu wysyłkowego są uszkodzenia w transporcie. Zgodnie z mailem, który wysyłamy podczas wysyłki towaru kurierem, prosimy Cię o sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera. W protokole dokładnie opiszesz szkodę oraz sposób zabezpieczenia paczki. Prześlij nam skan/zdjęcie takiego protokołu, a my zajmiemy się resztą – towar wymienimy na nowy zaraz po otrzymaniu protokołu. Jeśli paczkę odbierał ktoś inny i stwierdziłeś szkodę po fakcie, zawsze możesz wezwać kuriera ponownie w celu spisania szkody – wystarczy skontaktować się telefonicznie z
oddziałem lokalnym firmy kurierskiej.

Chcę zwrócić towar co mam zrobić?

Kuweta nie pasuje do wystroju wnętrza? Towar na zdjęciu wydawał Ci się inny, niż jest w rzeczywistości? Produkt nie spełnił Twoich oczekiwań? Pamiętaj, że każdy zakupiony produkt możesz zwrócić bez podawania przyczyn. Ustawa przewiduje 14 dni na poinformowanie nas o chęci zwrotu towaru, niemniej w Zwierzakowie podchodzimy do zwrotów bardziej liberalnie. Wiemy, że zwierzaki zmieniają swoje gusta, chorują itp. Dlatego jeśli np. zostały Ci nieotwarte, ważne opakowania karmy zakupione u nas i chcesz je zwrócić nawet po upływie terminu ustawowego – nie przejmuj się – napisz do nas.
Wymagamy jedynie, aby towar nie nosił śladów użytkowania i był pełnowartościowy, w przypadku karmy okres ważności nie może być krótszy niż 4 miesiące.
Jeśli chcesz zwrócić zakupiony u nas, pełnowartościowy towar napisz do nas na sklep@zwierzakowo.pl – odeślemy Ci formularz zwrotu oraz adres, na który należy dostarczyć produkty.